Wednesday, May 22, 2013

Room Make-over: My Girls' Room

Masa aku kecil dulu teringin la sangat nak bilik warna Pink and deco girlish-girlish gitu....

Tapi apa kan daya, aku share bilik ngan adik lelaki aku sampai aku Darjah 6.... Plus, we stayed at quarters navy kat Lumut, Perak... Dinding bilik warna putih and cannot cat warna lain.....

Masa Form 1 aku dah stay kat asrama pulak.... Eventhough we all dah berpindah ke Johor, since aku just balik masa cuti sekolah sahaja, bilik aku jadik bilik pelbagai guna...

Sampai la aku abis belajar kat Universiti.... Baru la dapat bilik sendiri... Itu pun hanya untuk 3 tahun... After that, aku bekerja and stay in Kuala Lumpur...

So, bile dah ade rumah sendiri, aku berangan nak hias cantik-cantik untuk both of my beloved girls.... Bilik depa still kosong lagi.... tengah kumpul dana and idea to fill-up the room...

Ini la rupa bilik mereka yang masih belum di'make-over'




Ini adalah idea-idea yang boleh aku consider la.....




 
 
 
Kalau ade sesapa nak bagi idea, you are welcome to do so...... :)

1 comment: