Friday, June 21, 2013

Wishlist: Air conditioner

Panas.... !!! Panas...!!! Panas...!!!

Sejak sebulan dua nie aku terasa bahang sangat di luar tuh....

Sejak sebulan yang lepas, aku memang tido pasang air-cond...

Bile dah sejuk udara di bilik, baru aku matikan air-cond tuh....

Tapi kesian mak pak aku..... Sebab bilik yg ber'air-cond' aku dah amik....
(Apa punye anak la aku nie...). Aku kan still stay kat umah parents aku during weekdays.

So, aku rasa aku patut belikan and pasangkan air-cond kat bilik yang depa duduk la nie...

Plus, kat umah aku lak, air-cond yang ditinggalkan milik owner umah lama macam tak brapa bersih jer aku rasa....

Weekend nie nak carik air-cond lah! at least 2 biji air-cond (one for me and one for my parents).



Tapi brand apa yang bagus dan murah.....???

Dah 2 minggu aku fikir and carik.... Pening tau!

No comments:

Post a Comment